Kozákov a Trosky

31. březen 2017 | 18.37 | rubrika: Výlety a cesty

Minulou sobotu jsme se vypravili s Pavlem a Péťou do Českého ráje. Konkrétně jsme měli v plánu vyšplhat na horu Kozákov. Byl to můj nápad. Pamatuju si, jak jsme na Kozákově byli na školním výletě, když mi bylo asi 10 let a jak jsme s sebou my děti měly kladívka a roztloukaly jsme kdejaký kámen, abychom našly polodrahokamy. Pamatuju si svůj nejlepší úlovek - ve velkém kameni se po jeho rozbití

komentáře (1) | přidat komentář | hodnocení 1 (2x) | přečteno: 39x

Dovolená

22. srpen 2016 | 22.37 | rubrika: Výlety a cesty

Tak už pro vás mám fotky z našeho malého letošního výletu. Vyjeli jsme v pondělí odpoledne a v devět večer jsme byli v Bratislavě, poté jsme hledali kemp na přespání- to už bylo v Maďarsku. Zadařilo se nám až napotřetí - přijeli jsme pozdě a předchozí dva kempy měly zavřenou recepci. Nakonec jsme se ubytovali v kempu u řeky Mosoni Duna. V úterý jsme vyrazili do Budapešti a večer jsme se ubytovali

žádné komentáře | přidat komentář | hodnocení 0.00 (0x) | přečteno: 39x

Zpátky z dovolené

20. srpen 2016 | 12.44 | rubrika: Výlety a cesty

Tak už jsme zpátky z dovolené, přijeli jsem včera večer. Dnes vám chci ukázat jen pár fotek, co jsem fotila mobilem. Ostatní fotky a víc informací bude později

První probuzení ve stanu, první noc jsme spali už v Maďarsku

komentáře (2) | přidat komentář | hodnocení 0.00 (0x) | přečteno: 40x

Festival 25.6.

26. červen 2016 | 11.44 | rubrika: Výlety a cesty

Včera jsme byli já, Pavel a Péťa na festivale na zámku Kačina u Kutné hory. Festival se konal v zámeckém parku a byl pro rodiče s dětmi. Začátek byl už v 10 hodin, ale my jsme dorazili až po třinácté hodině. Cesta nám trvala asi dvě hodiny, protože jsme trochu bloudili kvůli objížďkám. V autě bylo příšerné horko. Pak na festivale to nebylo o moc lepší. Konec měl být až ve 20:00, ale kolem

komentáře (4) | přidat komentář | hodnocení 0.00 (0x) | přečteno: 42x

Výlet do ZOO

2. červen 2016 | 13.19 | rubrika: Výlety a cesty

V neděli jsme vyrazili s Pavlem a Péťou do pražské ZOO. Přikládám pár fotek, ale bohužel jsou jen z mobilu, protože jsme zapomněli foťák v autě. Takže kvalita nic moc. Nestihli jsme obejít všechna zvířata, byli jsme tam jen 3 hodiny, takže spoustu jsme jich neviděli. Tak zase příště.

Shodou okolností jsem si v neděli ráno přečetla článek o gorile, kterou v americké ZOO zastřelili, protože

komentáře (2) | přidat komentář | hodnocení 1 (1x) | přečteno: 28x

Lesní zoo

1. květen 2016 | 19.35 | rubrika: Výlety a cesty

Minulý víkend byla celá naše rodinka (já , Pavel a Péťa) v lesní zoo, která se nachází v Chuchelském háji na Barrandově. Tohle místo mám moc ráda. Chodily jsme tam s mámou, když jsme já a sestra byly malé. Péťa má zvířata taky rád, nejvíce se mu líbily veverky. Jen počasí bylo opravdu aprílové, chvíli slunce, chvíli déšť, chvílí sníh. Dnes to budou spíše fotky než psaní :-), tak se pokochejte.

Králík

komentáře (1) | přidat komentář | hodnocení 0.00 (0x) | přečteno: 43x

Výlet na Rujánu

17. říjen 2015 | 23.49 | rubrika: Výlety a cesty

Koncem srpna jsme měli naplánovanou dovolenou. Já, můj přítel a náš syn Péťa. Do poslední chvíle jsme nevěděli, kam se vydáme, nemáme rádi věci naplánované do posledních detailů, tak jsme tomu nechávali volný průběh. Každopádně jsme nechtěli cestovat moc daleko a chtěli jsme jet autem