Co ještě pomáhá na PCOS

9. červen 2016 | 19.23 |
› 

 Dnes budu psát o vitamínech a potravinových doplňcích, které mají nebo by měly mít pozitiní vliv na PCOS. Některé jsem vyzkoušela, některé ne.

Omega 3 nenasycené kyseliny - mám vyzkoušeno, užívám kapsle, podle mě jedna z nejlepších věcí, které mohou pomoci s PCOS, již jsem psala dříve, že omega 3 pomáhají s inzulínovou rezistencí a snižují hladiny testosteronu

Vitamín D - četla jsem, že většina žen s PCOS trpí nedostatkem tohoto vitamínu. Dá se užívat v kapslích (pozor měl by to být D3 ne D2, který je syntetický). Teď asi bude stačit chodit často na slunce. Pak je také ve vaječném žloutku, v oleji z tresčích jater atd.

Heřmánkový čaj - heřmánek by měl pomáhat snižovat inzulínovou rezistenci

Čaj z máty klasnaté (spearmint) - nemám vyzkoušeno, nevím, jestli se prodává v ČR, ale tato máta by měla snižovat hladinu testosteronu

Agnus castus (drmek) - z tohoto keře se používají bobulky, zkoušela jsem a už nikdy více. Byly mi doporučeny kapsle z drmku gynekoložkou, prý vyrovnávají hladiny hormonů a jsou i na PMS. No na mě to mělo špatný vliv. Měla jsem potom hrozně depresivní náladu a doslova záchvaty pláče. Hledala jsem si o tom i na netu a našla jsem pár žen, které na tom byly stejně, ale také jsem našla spoustu těch, kterým to pomohlo a nemělo to na ně žádné negativní účinky. Každý je prostě jiný a reaguje na různé věci jinak. Mně tento doplněk prostě nevyhovuje.

Skořice - snižuje inzulínovou rezistenci

Chrom - pomáhá snižovat cukr v krvi

Inositol - jeden z méně známých vitamínů skupiny B, prodává se například jako přípravek Nosifol - mám vyzkoušeno, ale pouze krátkou chvíli, tak nemohu posoudit, měl by pomáhat s inzulínovou rezistencí, jedná se o prášek, který se rozmíchá ve vodě a vypije

Příště budu psát o tucích a proteinech vhodných při PCOS.

Zpět na hlavní stranu blogu

 

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 1 (1x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

RE: Co ještě pomáhá na PCOS alkuska 10. 12. 2016 - 13:59